Wkrocz w świat spustoszony przez mutanty, zostań jednym z nich lub podejmij walkę przeciwko nim.
Aby odzwierciedlić krzepę naszych kochanych mutantów wprowadzone zostały 4 podstawowe statystyki. Na podstawie ich wartości MG lub Admin będzie mógł oszacować kto w danym pojedynku wygrywa etc. Na początkowy rozruch każdy z graczy ma do dyspozycji 15 punktów statystyk, które może dowolnie rozdzielać na poszczególne atrybuty chyba że Admin zadecyduje inaczej.
Poniżej przykład podziału punktów:
Siła: 3
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 4
Siła Woli: 3
Razem: 15
Siła: odzwierciedla siłę fizyczną Twojego mutanta. Im współczynnik wyższy tym większe zadawane są obrażenia.
Wytrzymałość: neguje część zadawanych ran i odpowiada za ilość punktów życia wg. przelicznika (ilość pkt. wytrzymałości)x50=(ilość punktów życia)
Zręczność: decyduje o szybkości wyprowadzanych ataków i umiejętności ich unikania.
Siła Woli: określa ilość woli potrzebnej do wyzwolenia danej techniki.
Przelicznik SW=(ilość punktów Siły Woli)x20
Zasady dodatkowe:
1) Mutant otrzymujący uderzenie od mutanta o sile 2 razy większej niż wytrzymałość, zostaje ogłuszony a przeciwnik otrzymuje drugi post na atak.
2) Punkty SW regenerują się o 5 punktów na post.
3) Ataki mutanta ze zręcznością 2 razy większą od naszej nie mogą być unikane i na odwrót. Postać o zręczności 10 atakowana przez mutanta o zręczności 4, zawsze uniknie ataku.
4) Postać posiadająca 2 i więcej razy punktów wytrzymałości od siły atakującego, otrzymuje tylko 10% obrażeń lecz nie mniej niż 1.
Offline